Sisäisen palvelun arviointi

Yritysten ja organisaatioiden toiminnat muodostavat prosessin, joka tuottaa asiakkaille tavaraa tai palvelua siihen aikaan, siihen paikkaan, sen määräisenä, sen laatuisena ja hintaisena kuin on sovittu. Toiminta alkaa jostain ja päättyy asiakkaaseen. Tämä edellyttää koko prosessin kitkatonta sujumista. Tällaista kokonaisuutta voidaan kutsua palveluketjuksi. Arviointitehtävän tavoitteena on antaa tarkempaa palautetta tällaisessa palveluketjussa olevalle yhdelle lenkille (esim. varikolle, korjaamolle, kunnossapidolle, hallinnolle, suunnittelulle…) .

Lopputulos on vielä mielenkiintoisempi, kun ko. lenkki arvioi myös itse omaa toimintaansa ja näitä tuloksia verrataan keskenään. Sanalla ”ryhmä” tarkoitetaan jatkossa sitä palveluketjun lenkkiä (työryhmää, tiimiä, osastoa…), jonka toimintaa nyt arvioidaan.

Voit aktivoida ja kopioida tässä olevan MALLITEKSTIN ja siirtää sen sähköpostiisi.

  • Lähetä teksti kaikille ko. ryhmän jäsenille, ja niille sisäisille asiakkaille (ryhmän yhteistyökumppaneille) joilta pyydät arviota (vähint. 10kpl)
  • Täytä lopussa olevat lokerot ja lähetä meille.

Malliteksti

Teemme arvion sisäisestä palvelusta, ja tällä kertaa kohteena on (kirjoita tähän arvioitavan ryhmän nimi). Arviota pyydetään sekä ko. ryhmän jäseniltä että sen sisäisiltä asiakkailta eli yhteistyökumppaneilta.

Klikkaa tässä olevaa www-sivua (tai kopioi se internet-selaimesi osoiteriville) ja toimi siellä olevien ohjeiden mukaan:
http://www.spiik.fi/sispalvelu/

Lähetä vastaus viikon kuluessa. Kiitos ja terveisin.

Meille lähetettävät tiedot:

Haluan vain tulostuksen hintaan 220 euroa +alv.
Haluan myös asiantuntijan lausunnon (ei automaattista tietokonelausuntoa) hintaan 550 euroa + alv.
Nimi:
Yritys / organisaatio:
Laskutusosoite:
Puhelinnumero:
Sähköpostiosoite:
Miten monelle lähetit kyselyn?
Mihin mennessä pitää vastata?

Katso myös

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *